2012. május 18., péntek

Egyetem - már megint dupla ("Mi az, hogy multiláda?")

Megtaláltuk! Folyt.köv. [g:hu 1.4.11] [wapon beküldött szöveg]

Illetve hát ezt most egyedül.
A munkahelyem mellett van, hát adta magát a dolog.
Tegnap.
Csakhogy még sosem ettem ilyet, hogy "multiláda". Mindenesetre készültem, elolvastam a leírást, a korábbi logokat, az azokhoz tartozó képeket, így nem is volt annyira bonyolult az állomásokat megtalálni, gyakorlatilag kütyü nélkül, sétálva megtaláltam mindet... 

Illetve majdnem mindet.
 
Merthogy mint mindent, ezt is tanulni kell. Szépen összeálltak a pontok, a jelszóelemek, aztán... aztán a nagy tanácstalanság: hogyan tovább?

Hol a láda?

Na, itt elakadt a tudomány. Gondoltam, zaklatom a rejtőt, hátha megmondja... De hát nem mondhatta meg. "Jó keresgélést!" -ebben maradtunk.

Így mentem haza.

(Ahogy a fórumon írtam, lassan egyéni "stílusommá" válik a kétszerkeresés :D ) Este addig morfondíroztam az újabb tréfán, míg fejben megoldottam.

Ma délutánra már csak a végjáték maradt. Igaz, a korábbi kalandok miatt kissé bizalmatlanul követtem a g:hu nyilacskáját, de csak-csak elvitt a koordinátához. Persze, megint toronyiránt, caplattam vakondtúráson, ugrottam árkot, és kétséges volt, hogy van ott egy focipálya, de mégiscsak igaz volt, tényleg van.
És most már a rejtek is meglett, mint látható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzánk!